מסיבת פיג'מות ב"סלקשיין"

מבחר פיג'מות החל מ 22.90 שקלים!

 לואו קוסט גם בפיג'מות. קולקציה טרנדית וצבעונית של פיג'מות מעבר, פוטר ופליז חמימות ונעימות במבחר צבעים ועיצובים לבנים ולבנות וגם קולקציית וואנזי לכל המשפחה!

חגיגה חורף ב"סלקשיין". ברשת חנויות אופנת האולטרה לואו קוסט "סלקשיין" מציעים קולקציית פיג'מות בשלל דגמים וטקסטורות לבנים ולבנות החל מ 22.90 שקלים. פיג'מות מעבר מכותנה, פיג'מות פוטר ופיג'מות פליז חמימות ונעימות עם מבחר הדפסים וציורים חמודים שבנים ובנות אוהבים. מבחינת הצבעוניות, הפיג'מות משלבות קשת רחבה של צבעים, בין היתר, תכלת, ורוד, אפור, כחול, אדום, ירוק בהיר וכן אפור ושחור הצבעים שכבשו בשנים האחרונות את עולם הילדים. הקולקציה החדשה פונה לתינוקות וילדים, החל ממידה 2 ועד מידות נוער. מדובר בפיג'מות המשלבות בד כותנה איכותי ונעים עם ביטנת פוטר מחוממת ועדינה.

כמו כן ניתן למצוא פיג'מות משפחתיות בדמות הוואנזי שהינם אוברולים המגיעים בדמויות של ארנבים מתוקים בגווני פסטל המגיעים במידות לכל המשפחה גם לילדים וגם למבוגרים.

 פיג'מות פוטר מידות 10-14 מבצע 2 יח' ב 50 שקלים

פיג'מות מעוצבות 3 ב 100 שקלים בנים ובנות

אוברולים לשינה תינוקות 27.90 שקלים

פיג'מות פוטר מידות 2-8 ב 22.90 שקלים

וואנזי נשים 79.90, ילדות 65.90

שירות לקוחות

שירות הלקוחות של "סלקשיין-אופנה לכל המשפחה" מעוניין  להקנות את חווית השירות הטובה ביותר ללקוחותינו,על מנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות ניתן לפנות אלינו במייל:  [email protected]
ובו לרשום את פרטי איש הקשר על מנת שנוכל ליצור קשר בהקדם.
     האורגים 3 ב"ש
פקס:08-6286956
טלפון:1-599-599-997
[email protected]