קולקציית סתיו 2018

קולקציית סתיו 2018 של סלקשיין לתינוקות, ילדים ונוער מאופיינת בבגדי קז'ואל יומיומיים, לצד שמלות וחצאיות משובצות, שמלות וחולצות גינס עם ניטים לצד חדי קרן ופלמינגו לגילאים הקטנים יותר.

פריחת החצבים מביאה עימה שיק חדש באופנת הילדים. עונת החגים מתקרבת ועימה גם סוף עונת הקיץ ותחילת עונת הסתיו. הסתיו הישראלי מאופיין ברובו במזג אוויר חם ביום וקריר לקראת שעות הערב. הקולקציה החדשה של רשת האולטרה לואו קוסט סלקשיין לסתיו 2018 מותאמת במיוחד לעונת המעבר ומשלבת מספר טרנדים לגיל הקטנים והגדולים.

קולקציית הסתיו מביאה עימה מספר סגנונות וצבעי פסטל כדוגמת אפור, כחול, בורדו, ירוק וגוונים קלאסים של שחור ולבן. השמלות מאופיינות בעיטור טרנד גיאומטרי של משבצות, משחק של בדי רשת שקופים על בד טריקו, בדי ג'ינס דנים בשילוב עם ניטים, כאשר לגילאים הקטנים יותר ציורים של פלמינגו וחד קרן. לבנים מכנסי ג'ינס וטריקו טרנד צבאי בגזרת בוי פרינד וכן מכנסי צ'ינו סקיני בצבעי פסטל בהשפעת עולם אופנת המבוגרים, חולצות טריקו שרוול ארוך מקושקשות עם ציורי פופ אפ לצד חולצות ג'ינס מכופתרות לצד חולצות משובצות מכופתרות למראה שכבות.

מחירי קולקציה 19.90-79.90 שקלים.

שירות לקוחות

שירות הלקוחות של "סלקשיין-אופנה לכל המשפחה" מעוניין  להקנות את חווית השירות הטובה ביותר ללקוחותינו,על מנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות ניתן לפנות אלינו במייל:  [email protected]
ובו לרשום את פרטי איש הקשר על מנת שנוכל ליצור קשר בהקדם.
     האורגים 3 ב"ש
פקס:08-6286956
טלפון:1-599-599-997
[email protected]